..olen saanut tehdyksi jotain, mitä esitellä täällä! Kesä on ollut mukava, mutta kiireinen. Nyt sitten viimein otin vähän aikaa muiden töiden lomassa ja sain valmiiksi miniverenpisarat. Muuta ohjetta mulla ei ollut kuin ulko-oven vieressä roikkuvat 1:1-kokoiset kukat. Olen katsellut niitä koko kesän ohi kulkiessani ja miettinyt miten niistä saisin tehdyksi miniversiot. Ei näistä ihan mallinsa näköiset tullut, mutta verenpisaroita on oikeasti satoja erilaisia, joten tämän minunkin version oikea esikuva saattaa oikeasti olla jossain olemassa :o)

1249489689_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

1249489765_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Olen saanut myös tunnustuksia Wilmalta, Jaanalta ja Susannelta. Jo aikoja sitten. Olen pahoillani, etten ole ehtinyt niitä noteerata aiemmin. Paljon kiitoksia niistä! En tunne ansainneeni niitä, kun en ole aikoihin mitään tänne blogiin tehnyt. Mutta aina ne kiitokset ilahduttaa!

Kiitokset myös kaiklle blogissani vierailleille ja kommentoineille, ja hyvää kesän jatkoa kaikille!